teatervinden

tetater
Få bilder av dom jag har tagit när jag har varit och kollat på teatervinden i falkenberg.
det är en uppsättning av små snutar av astrid lingrens filmer som dom har fått lov att
sätta ihop.
detta finns med i teatervinden i år är:
1: pippi långstrump
2: emil i lönneberga
3: rasmus på luffen
4: ronja rövardotter
5: karlsson på taket
6: madicken
7: bröderna lejonhjärta
båda dessa två bilderna är från emil i lönneberga
men om där inom falken berg nu i sommar fram tills den 14 augusti så köp gärna biljetter och gå och kolla
det är mellan 18-20.30 med ca 25 minuters paus i mellan.
jag rekomenderar den verkligen anpassad för alla åldrar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mariah

här berättar jag lite om vad som händer i mitt liv

RSS 2.0